Azranurum_06 İyi akşamlar kızım 2.5 yaşında çok iştahsız bişey yemek istemiyor bende zorlamak istemiyorum bir arkadaş karadut özü önerdi aranızda kulanip memnun kalan varmı?
Deletedmom_33 Azranurum_06 hurma özü kullandım ben 7 buçuk aylık oğluma normlade yemezken yemeye başladı her şeyi. Şimdi kahvaltı da kullanıyorum 11 aylık olacak
Eminos Azranurum_06 ben veriyorum istaha faydasi oluyor sanki evet daha istahli yiyor ama bu ara yemeyi birakti karaduttan meyve suyu yapiyorum sadece
Atahaninannesipnr Deletedmom_33 benim oğlum da 7.5 aylık acaba doktor a sordunuz mu verilir mi die oğlumda ek gıda da bişey yemiyor
Deletedmom_33 Atahaninannesipnr sormadım ama normal pekmez vs veriekbiliyor. O yüzden hurma özü verdim bende pekmezdne sonra zaten aynı pekmez gibiydi
Btlaras2 6 ay sonrası için uygun karadut özü ben sabah kahvaltı da veriyorum 20 ml kadar suyun içine 1 çay kaşığının yarısı kadar ekliyorum bencede faydalı iştah için oğlumda şuan da 7.5 aylık
Deletedmom_33 Nurumm12 muz, avokado, kaşık mama, cicibebe vs li karışıma ekliyorum. Veya zeytin peynir patates kızartması ayrı yediriyorsam illa muz ve avokado içine ekliyorum.