Lulemom Kızım 16 aylık. Top top kaka yapıyor ve az miktarda. Sebzede yiyor aslında. Kabız desem kabız yapacak pek bişe yemiyor. 1 hafta oldu böyle. Arada sadece bi kez normal yaptı. Sonra yine top top yaptı. Sizce neden oluyodur.
1kiz1oglan- Lulemom benm kızımda öyle yapıyor arada normal yapıyor, süt içiyor arada muz yiyor ondan diye düşünüyorum suyu da çok içmez
duyguluanne Lulemom benim bebeğimde bazı zamanlar böyle yapıyor o zaman daha sıvı ya da lifli besliyorum düzeliyor
qwrt1245 Lulemom kabız olmuş büyük ihtimalle. Su an aynı problemi yaşıyoruz. Katı besleniyor olabilir inek sütü kullanıyorsanız o yapıyor olabilir. Benim kızım da kronik kabızlık var bagırsaklarından kaynaklı çok sık kabız oluyor. Neredeyse her gün kayısı suyu yapıp içiriyorum Ancak öyle normal yapıyor kakasını