Merhaba bizimde 2 yaşta tam düzen oturdu açikçası üzülmeyin bir rutin oluşturmalısınız eğer inatsa ki benimki öyledir oyun ile ve zaafı olan ne var ise onu kullanın bizimki kalem ile yazıp çizmeyi severdi bende kalem aldım hem sembolleri yazıp çizdik o arada ufak ufak ağzına elmadır kuru ekmektir minicik tıkıştırıyordum. İlk baş çevirip ağzından atıp ağlıyordu sonra karşı koymayı bıraktı ama geri dönüp baktığımda blendır işimi zora sokan şeydi bence tam anlamıyla pütürlü denemelerim 13 - 14 başladım bu arada etmiyorsa ve yoksa hiç yemez yani zorlamaz kendini. Aç olucak en önemlisi o arada Alişan kadar tadını seveceği gıdalar ile başlayın ve sizde yiyin hatta ben kıskandırıyordum hepsini ben yicem diyordum koşup gelip ağzına atıyordu yiuemesede merakından. Rabbim zorunuzu kolaylaştırsın