Kızlar dün tam iki hafta oldu diyetteyim ama baya sıkı bir diyet genelde sabahları bişey yemiyorum aç hissetmiyorum çünkü ara sıra yersemde çok küçük kasede nesfit yiyorum sütle ya da bazı günler 2-3 kepekli galeta vs akşam üstü de yemek yiyorum ne varsa nohut fasulye ya da sebze yemeği ama az yiyorum ekmek hiç tüketmedim asla tatlı ağzıma bile sürmüyorum sadece ara sıra nadiren nesfit barlarından yerim çok canım tatlı isterse onlarda 70-80 kalori arası zaten. Bu sabahta canım bişey yemek istemedi 1 saat önce bir iki çatal haşlanmış tavuk yedim dedim kayınvalidemde dedim bir tartılayım bakayım en son 5 gün önce tartılmıştım ne göreyim 1 kilo almışım😳 şaka gibi gerçekten kilo alabileceğim bir şey asla yemedim nasıl alabiliyorum anlamadım aksine bu kadar sürede bu beslenmeyle en az 3 kilo vermiş olmam lazımdı zaten 2 gün bişey yemesen bile 2-3 kilo gidiyor vücuttaki sudan gittiği için gerçekten şok oldum evet vücudumda bi tık incelme var eskiye göre ama nasıl tartıda fazla çıkabilirim anlamıyorum kafayı yiyeceğim artık tartı bozuk diyeceğim eşim çıkıyor spor salonunda tartıldığıyla bir iki kilo oynuyor bazen evet ama yine de sonuçta aynı bi de haşlanmış tavuğu yedikten sonra 1 kilo daha da fazla çıktım cinnet geçircem iyice 😒 hemen Perşembe günü spor salonuna başlıyorum motivasyonumu kaybetmeden böyle olacak gibi değil gerçekten nasıl kilo veremiyorum ben anlamadım ya eskiden şu beslenmeyle 2 buçuk ayda 20 kilo vermiştim doğumdan sonra kilo vermek zor derlerdi inanmazdım