AzraEslem sıkı bir korseyle 40 gün gezmiştim bağlamanı öneririm. Ben temmuzda doğum yaptığım için alttan giyemeli korse takamamıştım çok terliyodum hava çok sıcaktı. Ama yeni doğum yaptıysanız bu aylar müsait alttan giymeliler daha iyi göbeği yukarı topluyor sarkma olmuyor. Ben mecbur belden bağlamalı giymiştim.