6 ay 20 günlük oğlum. Sabahları çeyrek yumurta sarısı çok azcık lor veriyorum. Filesine de armut veya elma koyuyorum hem yiyor hem dişleri rahatlıyor. Öğlen. Kabak patates havuç gibi sebzelerden karışım yapıyorum. Çorba gibi bazen irmikli bazen yulaflı bazen tahıllı veriyorum. Akşam da muzlu yulaflı ya da elmalı muhallebi yapıyorum.(formül mama ile yapıyorum bazen) pirinç unu kullanmıyorum. bebek bisküvisi yaparsanız meyvelerle güzel yakışıyor. Her yemeğine de zeytinyağı ekliyorum.
Not: koca bir tabak ya da bol bol yedirmiyorum. Tadıyor sadece. Öğünleri bilsin ve çeşit olsun diye yapıyorum. Hepsinden birkaç kaşık alıyor.