Umayumayumay
Hilalceee oğlumu yatağa yatırıyorum sonra yanına bende uzanıyorum ilk etapta kendi kendine uykuya geçebilmesi için yanına uzanmam gerekiyor emziğini falan çıkarıyor çünkü ağlarken sakinleştirmek için bu nedenle kendi yatağında uyutamıyorum henüz ikimiz birden sığamayacağımız için 😊Sonra mırıldanmaya ağlamaya başlıyor emziğini çıkarıyor ağlayınca bende sarılıp piş piş diyorum bu böyle yaklaşık 30 dk falan sürüyor ama her geçen gün süre kısalıyor kızlar emin olun sadece sabır gerekiyor uykusunun geldiğinden emin olduğunuz zaman yatırın, benim oğlum yatarken yüz üstü dönmek istiyor kalkmaması için elimle hafif müdahale ediyorum yastık falan koyuyorum yanına çünkü döndüğü zaman kendini uyandırıyor ve sallanmak istediğinde de ağlayarak dönmeye çalışıyor bu şekilde engelliyorum