Merhaba güzel anneler oğlum 33 aylık bu ara nedense asla yalnız kalmak istemiyor önceden kendine kendine yarım saat de olsa oynardı şimdi asla sürekli annecim gel buyaaa diyip paçamda geziyor büyüdükçe kolaylaşır diyordum daha da zorlaştı hiçbir şey yapamıyorum sizinkiler nasıl ne yapacağımı şaşırdım valla evde kendi kendine asla oynamıyor