AselLina1 ben tinyteenybaby diye bi sayfadan aldım, 15 ocak daha doğum günü giydirmedim ama fotograf cekiminde giydirdim çok çok güzel çok beğendim ben. %100 pamuk bi de, erkek bebek benim ki özel dikim gömlek papyon tulum 500 liraydı çoğu yere göre baya uygundu kız elbiseleri de çok tatlı