EzgiG Eli02 bizim 40 ı çıkana kadar geçmemişti ama geçmesi hafiflemisi için maksimum 1 saat süreyle emzirirdim tehlikeli boyuta gelmemişti doktorumuz bana göbekten aşağı sarılık inmesi tehlikeli demişti
Rojperest Eli02 doktor tavsiye etmeden mama vermeyin bence , bol bol emzirin, uyanmıyorsa zorla uyandırıp emzirim, sarılığın en iyi ilacı güneş ışığından gelen d vitaminidir, güneşlendirin, kaç çıktı bu arada sarılık değeri doktora gittiniz mi
Poncikkkk Eli02 doktor kontrolünde derece söylüyorlar eğer sqrılğı 14-15 derceden fazla ise hastanede yatış verilir kimi bebeklerde uzamış sarılık oluyor biraz sürüyor kimisi hemen atlatıyor en iyisi bol bol emzirme sarılık uyutur uyandırn emzirin en azından bir buçuk saatte bir bu önmli
Gul-1903 Bizde 4. Gün sarılık olduk. her emzirdiğinde 20-30 cc mama ver 10 gün boyunca 10. Günden sonra 2 emzirmede 1 mama ver böyle böyle azalt sonra sonra geçiyor.
Neslihankurt Benimde 3.günden itibaren sarılık başlamıştı Zorla 1 buçuk saatte bir emziriyordum her emzirme sonrası mama veriyordum doktorumun tavsiyesi ile ☺️ 10 günlük olduğunda kontrole gittiğimizde sarılığı bitmişti Bol bol emzirin geçiyor kafaya takıp üzülmeyin her bebekte oluyor hemen hemen
Dilaraks Benim oğlumda anne sütü sarılığı vardı geçmek bilmeyen nerdeyse 2 ay sürdü, kayınvalidem eşimin tarafı herkes mama ver sütün yetmiyo bence diye diye çocuğa biberonla mama dayadılar hem mememden uzaklaştırdılar hem bir işe yaramadı 1 hafta böyle sürdü. ben inat ettim sürekli emzirebildiğim kadar emzirmeye çalıştım idrarıyla kakasıyla atıyor sarılığı. emzirmekten çekinmeyin o uyurken bile memenizin kokusunu alıp yanaşıyorsa emzirin inşallah hemen atlatır🫶🏼