Selam kızlar 🌸
Bebeğim 3 kg doğdu 5 ay 2 günlük 5750 kg alerjik bebe olduğu için kilo alımı düşük sadece anne sütü ile besleniyor.4 ay 20 günlükken Dr ek gıdaya başlayalım elma ile dedi gece için de pirinç unlu kaşık maması önerdi.Kasik mama vermek istemiyorum ama yinede denedim yemedi. Elma denedim öğüdü, zorlamadim ara verdim. 5. Ayını doldurunca bugün yine elma denedim ama tükürüyor ağlıyor. Daha hazir değil mi acaba erken mi onun için tramva oluşturmak istemiyorum ama kilosuda düşük kafam karıştı? Fikirlerinize ihtiyacım var?