Merhaba oğlum şuan 11ay 21gunluk 4ogun ek gida alıyor 2 ana 2 ara şeklinde hemen hemen her öğün 1cay bardağı kadar günde 4 5 kerede emiyor ama kusmasi halen devam ediyor ya. Şu sıra kalın balgam şeklinde kusuyor peynirimsi ama balgamli gbi. Yediği m çok geliyor yoksa midesinde m sıkıntı var anlayamadim. Siz kaç kere yedirip emziriyosunuz?