Gamzeeguneey Belirti olarak yok yok hepsi var ben mecburiyetten alerjik mamaya geçtim sabaha kadar ağladığı ve uyumadığı için
Neseelii Nebahat123 o zaman sizin alerji.. eğer mama işe yaradıysa alerjisi varmış demek.. ama benim bebeğimde alerji yok laktoz intoleransı var..sütteki laktozu sindiremiyor yani..