Merhaba hanımlar yaşım 26 malesef ki kötü bir deneyimle doktorun verdiği yanlış ilaç sonucu komaya girerek 15 gün hastahanede ölü gibi yatarak diyabet hastası olduğumu öğrendim
Yememe ve içmeme normalde de dikkat ettiğim için bir zorluk yaşamadım açıkcası ama sormak istediğim insülin iğnesi vuruluyorum durumu kabullenmek çok zor olsada elden birşey gelmiyor
Merak ettiğim kimisi insülini bırakıp ilerleyen dönemde dikkat edersen hapada dönebilirsin diyor kimiside insülinden geriye dönüş yok diyor . Başına gelen varmı acaba birde sizlere sormak istedim