minikmucizemmm1 Merhaba güzel anneler oğlum 6 ayda memeyi kesti mama + ek gıda gittik . şimdi biberonu görünce itiyor çığlık atıyor dünden beri ağzına sürmüyor ne yapmam gerek fikri olan var mı . Mamayı kessem çok erken değil mi zaten meme de emmiyor
minikmucizemmm1 Dilruba_1 gün içinde sabah öğle akşam biberon içerdi diğer saatler ek gıda alırdı . Bugün hiç mama içmedi . Kahvaltı çorba şimdi de bişeyler yedi akşam yemeği . Sürekli ek gıda gideceğine pek emin değilim küçük çünkü her zaman aynı iştahı olmuyor . Birde öksürük var halsiz . Bu yüzden mi yapıyor bilmiyorum . Daha önce de hasta olmuştu hiç mama reddi yapmadı . Mama mı değiştirsem sıkıldı mı acaba