Dilruba_1 perşembe günü yoğun bakımdan çıktı, cumartesi de hastaneden taburcu oldu, eve geldik çok şükür artık yanımda ama doktorun dediğine göre küsmüş. Göz teması kurmuyordu, gülmüyordu, kafasını tutmuyordu, kafasını tummy time de kaldırmıyor falan şimdi kafasını tutmaya başladı göz teması da var ama henüz gülmüyor, hala kafasını kaldırmıyor ve çevresine çok ilgili değil. Düzelecek bunlar da inşallah doktor daha önce de bu durumlar ile karşılaştığını söylemişti. O da haklı çok büyük travma atlattı yanımızda olduğuna şükür ediyoruz