momyy_ siz zaten uyarıp annesine söylemişsiniz benim için yanlış olsa da sonuçta annesi ve öyle bi durum olsa kendisi zaten farkeder , farzet ki otizmli olsa bile sizinle paylaşmak istememiş olabilir , şu an burda bunu konuşuyor olmanız daha da saçma . Buradaki anneler doktor değil otizm olup olmadığını sizin akraba çocuğunun ismine bakmamasıyla tanı koyamaz .Bırakın başkasının çocuğunu herkes kendi çocuğunu düşünsün