ONAEA Kızlar ortalığın salgınından bizde nasibimizi almıştık ve hava kullanmıştık ishal olduğu için kızıma doktorumuz probiyotik vermişti bu sefer de salyalı gibi koyulaştı kaka normal mi acaba başına gelen var mı bu durum