Merhaba kızlar.
Bez fiyatları uçtu maalesef.
14 aylik ikiz kızlarım var. Gündüz sleepy, geceleri Prima kullanıyoruz. Marka değiştirsem sorun yaşarmıyız diye düşünüyorum.
Siz hangi marka bebek bezini kullanıyorsunuz?
Kullanipta asla memnun kalmadığınız marka var mı?