Irmakmelegim
Burada prematüre bebeklerin kronolojik yaşıtları ile aynı düzeyde gelısmediğinden .. aynı gelişimde ve sağlıkta olmadığından bahsetmiyoruz
Pek tabiki de yakalarlar yaşıtlarını hatta daha canavar gibi olurlar çünkü Prematüreler hayata daha güçlü tutunur daha güçlü olurlar . 21 hafta bebek taburcu etmıs yenidoğan hemşiresi olarak konuşuyorum bunları ,hala da görüşürüm onlarla özel bebekler çünkü benim gözümde
Konumuza dönersek konumuz alınacak enerji mimtarı hesabı vs gibi ince bir konu . Sizin hekiminiz 33 haftalık pm ye kronolojik olarak mama yazmış olabilir
Ama benim neonatoloji hekımım ( yenidogan yan dalcısı yani ) prof dr
32 hafta ve altına bu dedıgımı uygular
Ve hanımefendinin ikizler 2 ay geri olduğuna göre hafta yazmamış ama 32 hafta civarı büyük İhtimalle sadece mama ile besleniyorlar birde bu yüzden düzeltilmiş aya göre mama vermelidir ki enerji kilokalori miktarları tutarlı olsun daha güzel büyüsünler kılo alsınlar
Bilmem anlatabildim mi