Bebeğim 2 aylık cuma çok az emdi haftsnu oyuncak bebek gbi sadece gözlerini oynattı. Çiş kaka tahlili norml doktor yorgun düşmüştür dedi ama bu kadar ne yaptı ki bugün biraz daha hareketli ama sürekli uyuyo 4 saatin sonunda emiyo şimdi gene uyuyo. Tecrübeli anneler lğtfwn bişey söyleyin ilk çocukta kafayı yicem