Kahvelianneee devlet olarak şehir Hastanesi’nde Ahmet beyden çok memnun kalmıştım özel olarakta hayat hastanesi Erol beyin üstüne tanımam ilgiden çok basirili bir doktor tedavileri nokta atışı oğlum 1 ay boyinca kusmaktan helak olmuştu hiç bir doktor cozemezken Erol bey sayesinde 5 günde sonuca ulaştık fazla konuşmaz ama en azından diğer doktorlar gibi bir antibiyotik verip başından salmiyor.