Cns15 Kızlar çalışan annelerde doğum sonrası raporu bitince tekrar rapor aldığınızda rapor parası ne kadar oluyor ?
damlaa06 Cns15 bilgin olursa benide etiketler misin doğum öncesi ve sonrası aldım 1 ocakta raporum bitiyor raporu nereden alcaksiniz bitince
Cns15 damlaa06 ben 37 ye kadar çalışmıştım doğum sonrası raporum 24 ocakta bitiyor kadın doğumcudan alacağım