Selam anneler bebeğim 4 ay 18 günlük dün sağlık ocağında boy kiloya baktik 5.200 kilo 60 cm boyu gelişimi ayına göre geri sadece 400 gr almış bu ay doktoruna götürdüm hemen büyüme sıçrayışı yapması gerekiyordu ama yapmamış dedi oda şaşırdı ama mamayı fazla ver dedi 90 cc bile yemiyor 60 zar zor benim gibi olup kilo aldıran varmı yada nasıl bi yol izlemeliyim bilgilerinize ihtiyacım varrr