123Seda Merhabalar 10 ay oldu doğum yapalı ameliyat yerim bi kısmı kaşınmıştı,kaşıdım kızarmış baya krem sürdüm farklı olarak ne yapabilirim?
Dilruba_1 123Seda benim de sol taraf biraz kaşınıyor dokununca hassasiyet var o kısımda Ama ben süt içirmek için kızımın üstüne çok eğilince de oldu sanırım bi ara hafif kan bi gelmişti eğilmekten