Merhaba, diş dönemini nasıl atlatiyorsunuz? 🥹 8 buçuk aylık 3 aylıktan beri ara ara yokluyor ama hala çıkmadı. Şu sıralar uykuları yarım saat 1 saate düştü. Uykuya direniyo, dişi kaşınıyor gibi huzursuzluğu var. Eli ağzında. Sürekli kucak istiyor ve ben bunaliyorum artık ara ara. Biliyorum ağrısı da vardir ya da kaşıntı rahatsız ediyor ama zaten soğuktan dolayı evdeyiz iyice bunaliyor insan. Nasıl hafifletebilirim bu agriyi? Jel onermiyorlar almadık, tetagil fayda etmiyor deniyoruz. Calpol verenleri duydum onu da çok gerekmedikçe yine vermeyin diyorlar. Pırasa veriyorum arada. Ne kadar zamanda çıkıyor bu ilk dişler🫠