aybukesenn22 36+5 te 2630 gram doğdu bebeğim solunum sıkıntısından 6 gün küveze alındı sonra çıktı eve geldik 1 ay sonra öksürük başladı doktora götürdm ciğerlerinde bişy yok emmesi azalırsa getir dedi o gece emmedi salaklık yaptm gece keşke hemen götürseydim sabah uyandm Zorla biberonla süt verdim mutfağa gttim geldm mosmor yatıyodu nefessiz napıcağımı şaşrdm eltimle acile götürdük hemen oksijen hava verildi küveze alındı tekrar 15 gün sonunda iyileşti Allahıma şükürler olsun o günleri düşündükçe hala ağlarım rabbim kurtardı 3 aylık olduk ama hala korkuyorm evden pek çıkmıyorm çok dikkat ediyorm inşallah bir daha tekrarlamaz