Kızlar merhaba üç aylık bebeğimin dışkı tahlilinde hipolistika kisti bagırsakta enfeksiyon çıktı be desefin diye antibiyotik yazdı doktor bunun öncesinde de bioment diye antibiyotik kullandı 4 gün boyunca akciğer enfeksiyonu için ve kanlı ishal yaptığı için kestik şimdi bunu yazdı üç aylık bebek için iki ayrı antibiyotik fazla değil mi ?