Yigenim 10 yaşında altına kaçırıyor doktora gitmişler kağıt vermiş sadece gece yatarken su fln içme demiş ama yine aynıymış başına gelen varmı nasıl geçer bu süreç yarına randevu varmış tekrar gidicekler önerisi olan varmı başına gelen şöyle geçti diyen