Aynı ayda bizde yaşadık atlattık şükür. Öksürük varsa hiç bekleme hastaneye götür bizim çok hafif olmasına rağmen gittiğimizde ciğerlere inmeye başlamış dedi doktor bebeklerde çok hızlı ilerliyor antibiyotik hava verdi. Antibiyotik kullanmadan enfeksiyon geçmiyo maalesef o gün bizde 39 ateş gördük Rabbim şifa versin çok geçmiş olsun 🌺