mmtymn merhabalar 3ay20 günlük bebeğim düzeltilmiş 2ay 10 günlük ağlarken başını geriye doğru kasıyor ben gazından olduğunu düşünüyorum dr nörolojik dedi bu durumu yaşayan varmı acaba