Toprak-hira59 Toprak-hira59 11 aylikken 4 kullaniyorduk maxi ye yeni gectik ama kilo ile degisebilir tabi sizin bebeginiz daha topluysa 5 te olur yda daha minyon ise 3+ 4 felan da olur
Selveraytkn mysa2 12 aylık 12 kilo kim söyledi zayıf olduğunu persentil tablosunda olması gereken kilo aralığına baktınız mı hiç?
mrv94 Ogzshn oğlum 12.5 aylık sleepy natural 4+ kullanıyorum. Bez paketinin kenarında yazıyor kilo ve numara oraya bakın isterseniz. Zaten aralarındaki fark biraz uzun ve daha geniş olması
mysa2 ikibebedublekahve yanlış değil de eksik olarak belirttim sanırım zayf duruslu demek istedim kilosu var ama tombik değil anlamında 😀 duzeltemedim suan 😀
mysa2 Selveraytkn zayıf duruslu kilosunu belli etmiyor anlamında demek istedim canım 😊😊 suan 3 yaşında zaten 😊
ikibebedublekahve mysa2 he anladım boyu uzundur o zaman😄 benim kız 12 aylık 11.300 çıktı doktor baya iyi olduğunu söyledi de bir de baya toplu siz 12 kg zayıf diyince şaşırdım 🙃
oglumubeklerken Ogzshn sleepy ekstra 5 kullanmaya başladım yaklaşık 1 aydır. 1 yaşında şu an 10600 gram