Kuzeymiram Kizlar buz lazere gittim , dikiş üstüne ve dikiş etrafina lazer yapmadı açılma olurmuş 2 yıl grcmesi lazim dedi dogrumu acaba başina gelen varmi
InancDemir20 Kuzeymiram öyle birsey yaşamadım. Oglum 2,5 yasında bende 1 senedir lazere gidiyorum hiç bir sıkıntı yasamadım
Kuzeymiram O1Anne bende 6 ay duymustum ama lazer yapan kız yanlıs bilgi en az iki yil grcmesi lszim dikişler atar dedi bende dikişin üstüne yaptirmadim, kadin doguma randevu aldim bi sorayim ya para verdim okadar
O1Anne Kuzeymiram sen sor bakalım doktorunun dediğini buraya yaz bizde ona göre faydalanalım 😂 şöyle bişide var riskli olsaydı neden 6ay desinlerki illa birinde sıkıntı çıkardı dikişler atardı
Kuzeymiram O1Anne canim doktora gittim sıkıntı yok dedi , belki kiz dikişlerden korkmustur o yuzden oyle demistir dedi 😅
Kuzeymiram Yusaydef evet yapiliyormus doktora sordum , heralde kız dikişten korkmuş olmalı 🤔 , buz lazerden menunmusun cnm nasil gidiyor
Yusaydef Kuzeymiram buz lazer daha yapılmadı anlaşmamız da Alex buz ve diod var bu seansta buz lazere girecem son iki de diod