Saglik ocaklarinda 1 yas asilari kalmamis. Giden herkesi geri gonderiyorlarmis. Simdi arkadas aradi bebeklerimizin arasinda 1 hafta var. Saglik ocagini ara son asiyi yaptirdim saka gibi benden sonra gelen herkesi geri gonderdiler dedim ariyorum suan saglik ocagini ama ulasamadim
Bulundugunuz sehirlerde boyle birsey varmi? Gelecek diyorlarmis ama ne zaman oldugu belli degilmis. Asilarin gunu gececk yani kisacasi! Bizimde yasimiza 1 hafta kaldi hatta dun cocuk doktruna sordugumda 1 hafta daha bekle agir asilar ne olur ne olmaz dedi. Yoksa dun gidecektim vurdurmaya. Allah askina ben kafayi yiyecm artik. Bu hale getirenlerin hepsinin allah belasini versin!