Leman98776 Bebeğim 3 gündür çok ağlıyor sebepsizce uyumak istemiyor uyuyamıyor 3 buçuk aylık neden olabilir sizce daha önce hiç böyle olmamıştı 😭😭😭😭
Tugbatuba Leman98776 acaba uyku saatlerini kaçırıyosunuzda ondan sitreslenipte uyuyamıyo olabilirmi ki. Yoksa gece gündüz sürekli mi böyle
BalkizimBaloglum2 Tugbatuba 3 aylikken de uyku saati olurmu bebeklerin düzensiz oluyor diye biliyorum
BalkizimBaloglum2 Benim oglumda 3 aylik olucak 2 gün sonra devamli agliyor uyusada hemen uyaniyor neyapacagimi şaşırdım 🤯
Tugbatuba BalkizimBaloglum2 aslında aylarına göre 1 saat veya 2 saat sonra uykuları gelmeye başlıyoya hani ondan dolayı mesela benim bebeğimde 3 aylık en geç 2 saat yada 1.30 saat kadar durduktan sonra uyku sinyalleri vermeye başlıyo. Bence bebeginizin aglama sebebi gaz olabilir benimkide sürekli o şekilde ağlayarak uyanıyodu mide gazını cıkarıp geri yatırıyorum
BalkizimBaloglum2 Tugbatuba gazinida cikariyorum gaz ilscida veriyorum ama nafile bu ara boyle aslinda daha öncesinde iyiydi
Tugbatuba BalkizimBaloglum2 peki bişey sorabilirmiyim bebeğiniz gündüz uykusunda ne kdr uyuyo genelde mesela. Benimki çogu zaman yarım saat 40 dk uyuyo uyanıo taş çatlasın 1 saat
Tatlibirkizinannesi Tugbatuba 1 saatse çok iyi:) benim kızım 2 bucuk aylık yarım saat zor uyuyor gunduzleri