Kızım 17 aylık oldu çok şükür.Kreşe gidiyor ve öğretmeni gün içinde mama vermiyor.Bu sayede gün içinde yemeklerini yemiş oluyor.eve geldiğinde akşam uyku zamanı biberonuna mama yapıyorum,içip yatıyor.Gece 2 kez bazen çok nadir 1 kez mamaya kalkıyor.Emzik ve mama ihtiyacından dolayı kendi odasında uyumuyor,gece kalkıyor.Odasında uyuması için öncelikle mama ve emziği bırakması gerektiğini düşünüyorum.Nasıl yapabilir,nasıl başlayabilirim.Ne kadar sürer bu süreç.Bilgisi olan anneler bir yardım eli ✋🏻