Dilruba_1
Benim oğlum doğduğundan beri neredeyse ger beslenme sonrası kusuyor. Bizimde kilo kaybımız olmadı çok şükür 5.ay sonunda 8500 gr 73 cm di boyu, gelişimi iyi ilerledi buna rağmen. 5.ay muayenesinde kusmaların azalmadığını doktoruna söyledim ve bebelac thickener reflü mamasına başlattı. Mamanın ya da sütün kıvamını arttırıyor. 100 cc ye 1 ölçek ekleniyor. Birkaç gündür kullanıyorum, şimdilik iyi gidiyor. Kusmalar büyük oranda azaldı. Günde 4 ten fazla kullanma dedi kabız yapabilir dedi. Bende öyle yapıyorum 3 kere falan kullanıyorum, kakada bir değişiklik yok. Bu da işe yaramazsa mide kapakçığı kasını geliştirmek için tedavi uygularız dedi. Bu reflü bebek reflüsü oluyormuş ve bir süre sonra kendiliğinden geçiyormuş