ilkozydata Merhaba güzel anneler anne adayları. Kilolarımdan biraz şikayetçiyim. Tatlı yemeyi çok seviyorum kendimi frenleyemiyorum. Zayıflama konusunda ne gibi önerileriniz olur. Teşekkür ederim.
Mtzzeynep ilkozydata tatlıyı kes öncelikle emzirirken su iç özellikle bebek memedeyken suyu dikle kafaya hem açlık hissini yok ediyor hem süt yapıyor
Nargiza97 ilkozydata Emzirdiğimiz için zaten sık sık açlık hissi oluyor bendede aynı hergün tatlı çekiyor canm bı o kadarda zayıflamak istiyorum bende 12 kilo versem yeter bana zaten ama oda zor, sütten kesince herşey düzelecek diye moral oluyorum kendime😄
Emmosch Bende burda bekleyeyim,tatlıya deliriyorum, gün içinde çok fazla tüketiyorum durduramıyorum kendimi
Emmosch Rdn aslında hamilelikten ve doğumdan önce diyetle 14 kg vermiştim,çok iradeliydim ama lohusalık dönemi ve sonrasında ne olduysa resmen gözüm dönüyor 🥴 deneyeceğim yememeyi 🙃