Kızım 6 ay 23 günlük desteksiz oturmuyor emmeyi de bıraktı çok iştahlı bi çocukta değil herkesin başka bebeklerle kıyaslama yapması beni çok üzüyor bebeğim mesela hâlâ dönemiyor desteksiz oturmuyor yere oyun halısına koyduğumda sürekli ağlıyor yere bir örtü serip uzatıyorum yine de öyle oyalanmak istemiyor sürekli kucakta veya ana kucağında olmak istiyor bu yüzden dönme oturma hareketlerini yapamıyor çok çaba sarfediyorum olmuyor doktora bile gittim gelişiminin iyi olduğunu söyledi gayette hareketli bir bebek ellerinden falan tutup ayağa kalkabiliyor ama hiç bi zaman karın üstü egzersizini sevmedi az öncede anneannem aramış teyzenin bebeği oturuyor seninki oturmuyor mu alıştır onu sanki bi sorun varmış gibi anlatıyor kızım o bebekten 20 gün büyük ama gerçekten çok üzülüyorum ne yapabilirim bilmiyorum