9,5 aylık bebeğim yanından ayrıldığım an ağlıyor, başkasına gitmiyor, gitse de beni gördüğü an çığlık kriz. Babasında bile durmuyor. Şu aralar uykuya direnmeler ağlayarak uyanmalar başladı. Ayrılık kaygısından olduğunu düşünüyorum. Nasıl çözebilirim fikri olan var mı? Sürekli ce-e oyunu da oynuyoruz yani bilemedim..