Kızlar bebeğim bir aylık oldu 1 haftadır arada kakasinda yeşil oluyor yenidogdugunda vardı o zaman yenidoganlarda çok olur öyle dediler bir sorun çıkmadı şuan 1 aylik arada yine oluyor süt ürünleri birsey yemiyorum acaba süte alerjisi mi var bilemedim
Bazıları kaka tahlili yaptır diyor bazıları gayet normal diyor gazdan oluyor ve yediklerine diyor. Geçen gün soğuk almıştı kakasi ishal şeklindeydi bazen hiç yeşillik olmuyor bazen kakasinda yeşil yeşil oluyor randevusu daha ayın 8 inde 10 gün var bir sorun teşkil eder mi