Busbusana Şubatta işe başlayacağım yarım gün.Bebeğim 3 ay 20 günlük filan oluyor.Sadece anne sütü alıyor.O arada sağdığım sütü nasıl vericez.Biberon verirsem meme reddi olur diye korkuyorum.Kaşıkla veya şırıngayla mı besleyeyim
Asyaveannesi04 Busbusana bulabilirseniz mimijumi diye bir biberon var bende 4.5 aylıkken işe başladım 1 ay öncesinden süt stoklamaya başladım 40-50 poşet süt biriktirmiştim ben işteyken o biberonla verdiler hiç meme reddi de olmadı çok şükür şimdi 1 yaşına girecek
guno Kaşık veya şırıngayla veremezsiniz ki zaten zamanla içeceği miktar artacak. Meme reddi yapmayan bir biberon alacaksınız. Avent mesela