Fetiye06 sanırım artık 29 hafta altı ve 1 kilonun altında doğan bebeklere rapor çıkıyor yanlış biliyor da olabilirim. Benim bebeğim 2021 de haziran ayında doğdu 26 haftalık 660 grdı. 108 gün küvezde kaldı bizi üniversitesi hastanesi yenidoğan pol. yönledrmişlerdi orda rapor çıkarttık ve ekim mart arasında 5 doz yaptırdık. İki yaşına kadar vurdurma hakkımız oluyor ama herkese değil tabi kronik akciğer rahatsızlığı varsa hastaneye yatış yapılmışsa ya da ventolin falan reçete edildiyse vs iki yaşını da doldurmadıysa diğer senede rapor çıkartabiliyorsunuz. Biz bu senede çıkarttık mesela 3 dozunu oldu bebeğim bazen 20 30 tl gibi bi ücret çıkıyo bazen o bile çıkmıyor. Aksi halde çok pahalı bir aşı gerçekten