fa_sena_y papatyaperisii11 benim bebeğim 3 4 günde bir kaka yapıyordu bu damlayı kullanmaya başlayınca her gün düzenli yapmaya başladı en son 165 tlye almıştık şimdi zam geldi mi bilmiyorum
papatyaperisii11 fa_sena_y gaz için dedi doktor kakasını güzel yapıyor ama gazı çıkmıyor karnı çok şiş bunu yazmış gaz için uygun olur mu acaba
papatyaperisii11 fa_sena_y gazını çıkartmaya yaramaz ki özellikle kakasını güzel yapıyor sadece gazı çıkmıyor demiştim doktora bunu kullan dedi
Mehmetmoms Bu probiyotik doğumdan beri kullanıyoruz 3 ay devamlı kullanın dedi doktorumuz en son 183 tl ye aldım
Mehmetmoms papatyaperisii11 biogaia gaz için değil kakasini düzenli yapabilmesi için bizede gaz için sab simplex verdi
papatyaperisii11 Lovemeselem aldım bende bugün canım bakalım etkisini ne zaman göstericek .bebeğim mutsuz ben ondan da mutsuzum :(