Hanımlar merhaba oğlum 7 buçuk aylık oldu fakat hala donemiyor göbek üzerinde kalamiyor bağırıp ağlıyor yorulup düşüyor kafası küçüklüğünden beri göbek üstü vakit geciremiyoruz çok az. Ayaklarını kaldırıp indiriyor sırt üstü yatarken fakat onun dışında birşey yok 4 buçuk aylıktan beri oturturum destekli hala desteksiz oturamiyor hadi o olabilir diyorum fakat hiçbir hareketlenme yo. Ayaklarını kaldırıp sağa yatırır devrilip kalır sola bile hiç devrilmez. Yürüteç aldım belki faydası olur diye, zararlı kullanma diyenler olacaktır fakat insan her yolu deniyor bu durumda olunca, hala tık yok oturuyor ve oyuncakları ağzına almaya çalışıyor ses çıkarıyor diye sinirlenip vuruyor. Sürekli girtlaktan bağırıyor çığlık atıyor çok endişeliyim gelişim geriliği olduğu açık ama acaba bir rahatsizligi olabilir mi lütfen deneyimlerinizi paylasir misiniz benimle? Haftaya gelişimsel pediatriye götüreceğim