Merhaba yapmanız gereken şey doktora anlatıp güzel bi gaz damlası kullanmak. Bebeğinizin gaz problemleri başlamış olabilir.2.5 aylık bebeğim var aynı dönemler akşam 18:00 ile 20:00 arası ağlama krizleri geliyordu kolik bebek sandım ama gazdan dolayı geçici bi durummuş ne zaman damla ve masajla yaparak gazını çıkarmasına yardımcı oldum huzurlu saatler geri geldi 😊😊bebeğinizi iyi takip edin ve sıkıntısını anlamaya çalışın