Aselinannesi0655 Kızlar iki gündür emmiyoruz sağ göğsüm taş gibi oldu ne yapmam gerek sagmak mı gerek. Sagdıkça gerisi gelir diye düşündüm sol tarafımda hiç bişey yok ama sag gögüs çok dolu
ikikizannesi Aselinannesi0655 3. Cocuggumu emziriyorum oncelikle biraz sagmaniz gerekiyor sertlestikce biraz biraz sagin mastit olmasin sonra pecetenin arasina nane sarin bolca sutyeninizin icine koyun ben boyle kestim birde bi ilac var dr yaziyor onunlada sutunu kesen cok var
beyzagl444 Aselinannesi0655 hepsini değil sertliği azaltacak rahatlatacak miktarda sağmanız gerek. ama mutlaka sağın mastit olmamak icin. sık sıkda sıcak duş almanız gerekli yoksa gögüs ici yumru yumru oluyor.
Leylademir Aselinannesi0655 sagmaya gerek yok kolay olanı çocuk uyurken emmesini sağlamak boşalana kadar emecek zaten çocuk uykulu olduğu için hiç anlamayacak o açıdan sknti edilmemesi gerek o boşaltım bir kere en çok iki kere yapılıyor artık dolmuyor zaten göğüs ben öyle yaptım.
Aselinannesi0655 ikikizannesi memeden kestim nane be için rmmedigi için göğsüm doluyo ilaç neydi acaba ya ismi
ikikizannesi Aselinannesi0655 kadin dogum dr yaziyor dedigim gibi azar azar sagin nane kokusuna sut kacarmis ben oyle yaptim
Cyabanova Aselinannesi0655 birazını sağın gerisi zamanla çekilecek günden güne indiğini hissedeceksiniz. Annem derdi eskiden kadınlar bebeğini sütten kesince bir hafta hasta yatarmış. O zamanlar mastır nedie bilmiyorlardı heralde
beyzagl444 Aselinannesi0655 sağmaya devam edin acısa bile yoksa sıtma ve ates yapiyor. ben cok cektim. bebeğimi kucağıma bile alamıyordum. 🥺
Aselinannesi0655 Leylademir o hatayı bir kez daha yapamam kızım memeye çok düşkün zaten vicdan yapıyorum çok sütüm var ama geceler zorlanıyorum kesmek zorundayım
Leylademir Aselinannesi0655 anladım, bende çok işe yaramıştı hiç hatirlamadi bile tabi her çocuk farklı Allah yardımcınız olsun.