1 ay once spiral taktırdım 22 sinde lekelenme şeklinde geldi kesildi 24unde başladı kanamam 2 gundur yogun bir şekilde gelmeye başladı 3 paket orkid bitirdim temin kızımı dişciye goturdum muayne olup hemeb geldik taş çatlasın yarım saat sürmüştür evden cikarken değiştirdim eve bir geldim dolmuş taşmış bu durumu yaşayan varmı kansızlık yaparmi başım çok dönuyor ve agriyor bilgisi olan yazabilirmi