Asliaydn7 Merhabalar oğlum 1 buçuk yaşında üstte 4 altta 3 disi var üstteki dişleri sararmaya başladı fırçalamak dışında başka ne yapabilirim böyle giderse çürüyecek
Merve68681 Asliaydn7 şu an benim oğlum 1,5 yaşında ve demir damlasından dolayı dişi sararıyor sizde durumlar nasıl gördükçe canım sıkılıyor nolur cevap yazın
Asliaydn7 Merve68681 ön üst dişleri hep çürüdü. Sağlık ocağının verdiği kan ilacı başlattı bu durumu ve sonrasında gece emzirmeside cabası oldu. Sizde başlangıç varsa sık sık fırçalayın temiz tülbentle dişlerini silin. Ve gece süt ya da mama içtiğinde su verin arkasından.
Merve68681 Asliaydn7 yaa çok üzüldüm peki çektiler mi o çürük dişleri nasıl idare ediyorsunuz? neydi sağlık ocağının verdiği kan ilacının adı ferrum muydu?
Merve68681 Asliaydn7 bi de biz de başta ocean kullanıyorduk kan tahlili yapılınca demir değeri düşük çıktı doktor ferrum verdi mecbur kullandık ve daha sonrasında dişlerimiz sarardı bizim de.şimdi ne yapmam lazım gene ferrum vermiş doktor demiri düşük diye
Asliaydn7 Merve68681 sidefer ya da bestiron kullanın. Onlarda çok iyi ve sarartmıyormuş yorumlara göre