muzicelerim2 Uykulu Gözleri kapalı ama ağlıyor kafasını kaldırıp kalkmak istiyor biranda çırlıyor hemen peşine geri uyuyor ne oldu anlamadım
Feyza-- muzicelerim2 benimki de öyleydi ama kendiliğinden geri dalamiyordu destekle uyutuyordum yada meme veriyordum uyku terörü olmuş 🤭
Deletedmom_62 muzicelerim2 atak muhtemelen bebeğim 4 aylık şuan ayak dönemindeyiz bizimki de ayni. Ağlayarak çığlık çığlığa uyaniyo
annesininkuzusu_1402 Feyza-- kac aylık bebegınız gozu kapalı saat bası aglıyor emmeden asla susmuyor 4. Ayından ıtıbaren her gece bu sekılde suan 11 aylıgız nörolojiye sevk ettı eeg cekıldı ama hıc bısey cıkmadı dıs denıldı o da degıl. Gaz mı acaba emdıkce gaz mı bırıkıyor dıye düşündüm uyku teröru kac aylık bebeklerde oluyor
muzicelerim2 Rumii gece kaç Kez kalkıyorum bilmiyorum artık çoğunda geri yatmak istemiyor kucağıma alıyorum emiyor öyle
Rumii muzicelerim2 valla bizi tarif ettiniz. Sizin bebeğinizde kafasını sağa sola çeviriyp mu sürekli hızlı şekilde
Dolma Yedi aylık olduk. Aynı durum bir ayı geçiyor sanırım bizde de var ve artık gerçekten tahammül etmekte güçlük çekiyorum. Çok zor. Uyku yok. Ne olduğunu anlasam ona göre çözüm bulmaya çalışacağım lakin yok. Diş zannettim fakat diş de yok ortada.
Feyza-- Dolma diş yoktu atak donemi değildi o şekilde farkettim dra gittim o da aynısını söyledi antihistaminik verdi 7 gün kullandım biraz daha rahatladı uykuya dalması kolaylaştı ama şimdi diş dönemi herşey tekrar başladı 🤭
Feyza-- annesininkuzusu_1402 şuan 9 aylığız ama ayla alakalı olduğunu sanmıyorum gaz konusunda çok çektik kolik olduğu için gaz sancısı gibi değil